A már előírt közlekedésfejlesztési beruházások közül kimaradna a közvetlen felhajtósáv kialakítása a Csepeli útról. Erről a polgármesteri javaslatról szavaznak a képviselők a 2020. január 29. napi Képviselő-testületi ülésen.
A fejlesztés hiányában Szigetszentmiklósról kifelé haladva csak a körforgalmon keresztül érhető majd el továbbra is az M0 autóút az M5 autópálya felé.
A berajzolt fehér sáv jelentené a közvetlen felhajtósávot.
A Sáméhegyi beruházás keretében a korábbi testület egy sor közlekedés fejlesztését célzó beruházást írt elő az óriáscégeknek, akik az új ipari park fejlesztését végzik. A beruházást az új testület is folytatja, ezzel a kisebb módosítással, hogy nem kéri a közvetlen felhajtósáv kialakítását a Csepeli úton. Helyette 100 millió forint összegben egyéb városi út- és járdahálózat felújítását kérné.
Szerintem pedig ragaszkodni kellene minden olyan fejlesztéshez mely közvetlen felhajtást jelent az M0-ra.
Idáig az volt a baj, hogy nem fejlesztett a város a növekvő igényeknek megfelelően. Arról meg már nem is beszélve, hogy nem a jelenlegi állapotokra kell tervezni, hanem a jövőre. Hosszabb távon egyértelmű az előnye. Ha ez így marad, akkor minden Leshegyi ipari zónából érkező kamiont el kell engedjünk mire behajthatunk a Csepeli útról a körforgalomba, csak azért, hogy az első kijáratnál az M5 felé kimenjünk.
A város pedig nem szorul rá arra, hogy a mellékúthálozatunkat multicégekkel javíttassuk, erre ott van a város saját bevétele.
forrás: KT. ülés (2020. január 29.) naprendjéből
Szólj hozzá!
Ne feledd,a hozzászólásodért te vagy a felelős!